För femteåret kom Gårdsbutiken i Själand med i restaurangbranschens prestigefyllda White Guide.
– Det är vi stolta över och i år satsar vi ännu mer på lokala råvaror i restaurangen, säger Anna Nilsson.
Det är hon, maken David och hans mor Berith som driver verksamheten i hjärtat av Nordingrå, med Själandsklinten som granne.
– Vi har utvecklat och tagit en del nya grepp i stort sett varje år, säger David.
De senaste åren har Gårdsbutiken bland annat satsat på egna marmelader och safter som både sålts i den egna butiken och hos återförsäljare.
Nu gör man även egen nektar, en drickfärdig produkt med högt bärinnehåll.
– Det som är lokalproducerat blir alltmer populärt och vi månar om att använda så mycket som möjligt av det som kommer från närområdet och håller hög kvalitet i restaurangen.
– Allt ifrån kött och fisk till öl från Hernö Bryggeri, säger Anna.
Att berätta om ursprung är en del av matupplevelsen som erbjuds gästerna.
– I sommar har vi även glass från ett företag i Umeå. Det tror vi kommer att bli uppskattat, säger David.
Omsättningen har i stort sett ökat för varje sommar och numera är det ganska vanligt att det kommer familjer bestående av tre generationer.
– Allt fler väljer också att gå stigen upp till toppen av Själandsklinten, njuta av den fantastiska utsikten och sedan äta hos oss, förklarar Anna.
Både hon och David har många idéer och planer inför framtiden.
Några av dem kretsar kring den scen som är strategiskt placerad i bortre sidan av uteserveringen.
– Vi skulle vilja använda den till mer framträdanden och event men det har bara inte funnits tid till det ännu.
– Framöver ska vi försöka ta tag i det för vi tror att det har potential att bli ännu något som drar besökare hit till Själand, säger David.